Returnarea produselor
Conform OUG 34/2014 produsele achiziţionate la distanţă, de pe site-ul nostru, se pot returna. Clientul are obligaţia să notifice în scris comerciantul că renunţă unilateral la cumpărare, fără penalităţi si fără invocarea unui motiv.
Termenul în care se poate face returnarea este de 14 zile de la data recepţiei produsului. Cheltuielile de transport pentru returnare sunt in sarcina clientului.
Rapid Parcel Delivery va returna contravaloarea produsului in cel mai scurt timp posibil, de la primirea produsului returnat. Acest termen de returnare a contravalorii produsului, nu va depaşi 14 zile de la data recepţionării produsului returnat. Modalitatea de returnare a contravalorii produsului va fi, în limita posibilităţilor, aceeaşi cu cea folosită de client pentru plată. Dacă plata s-a facut prin ramburs, rambursarea se va face prin transfer bancar.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Suma returnată nu include si cheltuielile de transport de la livrarea produsului către consumator, daca acestea au fost evidenţiate separat pe factură ( clientul nu a beneficiat de transport gratuit ).
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat ( cu toate accesoriile, documentele care l-au însoţit, documentaţiile şi etichetele intacte ). Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire excesivă şi/sau intervenţii neautorizate etc.
Lipsa sigiliilor aplicate de producător pe ambalajul produsului nu aduce o limitare a dreptului de renunţare la contract. Dacă au fost comandate maimulte produse identice se accepta la retur un singur produs fără sigiliile intacte, restul produselor se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Clientul este responsabil doar in ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, deferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii,caracteristicilor şi funcţionării lor. De exemplu clientul poate doar sa probeze un articol, nu să-l şi poarte ( articol de îmbrăcăminte ), aşa cum prevede directiva 2011-83-UE, punctul (47).
Nu pot fi returnate urmatoarele produse:
- licentele software
- consumabile
- produse realizate după specificaţiile clientului. De exemplu sistemele de calcul configurate la cererea clientului ( BTO/CTO)
- imprimante/multifuncţionale care au cartuşele desigilate
- serviciile prestate către client ( asamblare, testare, montare componente etc. )
- pachetele de software livrate fizic, ce sunt desigilate
Pentru a putea returna un produs se alege comanda care îl conţine, se bifează produsul-produsele şi se selectează RETUR DE MARFA. Se va genera oautorizare de returnare a mărfii (ARM) al cărui status va putea fi urmărit in modulul RETURNARILE MELE.
Clientul poate accesa aceste facilităţi doar dacă a ales sa-şi creeze un cont pe site-ul nostru - www.e-rpd.ro .
Dacă clientul nu are un cont pe site-ul nostru ne poate contacta telefonic, pe fax sau email, la adresa: arm@e-rpd.ro .