Termeni şi condiţii
Termenii şi condiţiile generale se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri şi servicii realizate de către RAPID PARCEL DELIVERY SRL, prin intermediul site-ului www.e-rpd.ro către cumpărător.
Definire termeni
Vanzător - RAPID PARCEL DELIVERY SRL, avînd sediul social în Bucureşti, str. George Enescu nr. 42, bl. 6A, sc. 2, et. 3, ap. 46, sector 1, cu numărul de înregistrare la registrul comerţului J40-1789-2004, cod fiscal RO16123395, cont IBAN RO67 INGB 0000 9999 0638 8222 deschis la ING BANK ROMANIA, cu punct de lucru, folosit ca punct de contact si adresa de corespondenta, in Calea Victoriei nr. 83-85, bl.B, sc. 2, et. 3, ap. 33, sector 1, BUCURESTI
Cumpărătpr - orice persoana fizică sau juridică ce emite o comanda prin intermediul site-ului www.e-rpd.ro sau telefonic la numerele afişate pe site
Comandă - un document electronic prin care cumpărătorul solicită achiziţionarea unor bunuri şi servicii prezentate în oferta site-ului www.e-rpd.ro . Trimiterea comenzii către vânzător se face doar după exprimarea acordului cumpărătorului cu termenii şi condiţiile specificate aici.
Contract - comanda confirmată de vânzător. Contractul intra în vigoare în momentul în care vânzătorul confirmă comanda prin intermediul poştei electronice sau unei alte modalităţi de comunicare pe suport durabil ( fax, SMS etc. ). Vânzătorul nu considera niciun moment o comandă neconfirmată ca având valoarea unui contract. Încheiat contractul ( confirmată comanda de către vânzător ) nu se mai poate modifica contractul decât cu acordul scris al ambelor părţi. Termenii şi condiţiile menţionate aici vor sta la baza contractului astfel încheiat, fiind completate cu factura fiscala emisă de vânzător si certificatul de garanţie emis de vânzător sau un furnizor al acestuia.
Cum cumpăr?
1. folosind facilităţile de navigare si căutare de pe site se adaugă in cos produsele dorite. Cosul poate fi accesat ulterior pentru a modifica, actualiza produsele si cantităţile.
2. dacă se doreşte finalizarea comenzii se trece la pasul următor ce presupune inregistrarea unui cont sau autentificare ( dacă aveţi deja contul creat ). Există şi posibilitatea finalizării comenzii fără a crea un cont pe site-ul nostru "COMANDA RAPIDA". În acest caz cumpărătorul nu va putea beneficia de facilităţile oferite de site pentru urmărirea comenzii, iniţierea unui retur de produs etc.
3. pentru finalizarea comenzii se introduc datele necesare pentru facturare şi livrare. Se pot introduce informaţii şi menţiuni speciale în chenarul afişat sub adrese. Se alege modalitatea de expediere-transport şi modalitatea plată.
Observaţii:
- RAPID PARCEL DELIVERY SRL nu poate garanta disponibilitatea în stoc a tuturor produselor afişate. Toate produsele ce figurează în stoc sunt fie în stocul nostru, fie in stoc la furnizor.
- RAPID PARCEL DELIVERY SRL nu îşi asumă nici o obligaţie privind livrarea unui anumit produs, chiar dacă figurează pe site că este în stoc. Disponibilitate in stoc depinde de foarte mulţi factori, ce nu ţin neapărat de controlul nostru ( ex. produsele sunt alocate pe alte comenzi neconfirmate încă, informaţia de la furnizor nu a fost actualizată corect etc.).
- Specificaţiile si pozele produselor afişate pe site sunt cu titlu informativ şi pot fi diferite de descrierea şi imaginea reală a produsului. Pentru o informare corectă şi completă despre un produs, clientul trebuie să acceseze site-ul producătorului, sau să ceară detalii în scris la adresa cs@e-rpd.ro .
- RAPID PARCEL DELIVERY SRL face toate eforturile pentru a furniza informaţii corecte pe site-ul www.e-rpd.ro. Cu toate acestea există posibilitatea existenţei unor informaţii eronate inclusiv în ceea ce priveşte preţurile. În eventualitatea existenţei unui preţ incorect, din cauza erorilor tipografice, informatice, tehnice sau din cauza atacurilor informatice, RAPID PARCEL DELIVERY SRL îşi rezervă dreptul de a refuza/anula orice comandă pentru acel produs.
- Ne rezervăm dreptul de a refuza/anula o anumită comandă în cazul în care produsul respectiv dispare din oferta curentă, nu se mai fabrică, nu este în stoc la furnizor sau pentru oricare alt motiv care împiedică aprovizionarea. În cazul în care produsul ce nu poate fi livrat a fost achitat, cumpărătorul poate cere returnarea imediată a sumei achitate, dar nu şi alte eventuale despăgubiri.
Modalităţi de plată
Modalităţile de plată implementate sunt: plata cu card de credit/debit, prin transfer bancar şi plata ramburs.
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod
CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele "e-rpd".
Plata in numerar prin cod de bare la Posta Romana
Cum functioneaza:
- clientul alege pe site-ul e-rpd.ro metoda de plata numerar prin Posta Romana pentru a achita un produs sau serviciu comandat.
- sistemul PlatiOnline ii genereaza pe email documentul de plata si codul de bare necesare platii, detaliind pas cu pas etapele pentru realizarea platii:
o 1. Afisarea documentului de plata cu ID de tranzactie PlatiOnline
o 2. Tiparirea documentului
o 3. Deplasarea la oficiul postal cel mai apropiat pentru efectuarea depunerii de numerar prin COD DE BARE
- documentul contine de asemenea instructiuni pentru operatorul de la posta care va face incasarea.
Confirmarea acestor plati catre comerciant si client se face automat la 1 zi dupa plata.
Clientul are la dispozitie 4 zile calendaristice pentru realizarea platii, in caz contrar comanda este anulata automat de catre sistemul PlatiOnline.
Dupa marcarea si confirmarea platii ca incasate, comerciantul va trimite sau furniza serviciul/produsul comandat de client, in conformitate cu politicile de livrare descrise pe site.
Livrarea produselor
Gratuit pentru toate comenzile plasate până la 31.12.2019.
Pentru comenzile cu valoare mai mică de 390 lei, livrarea se face contra cost prin curier rapid. Costurile livrării vor fi evidenţite separat pe factură şi sunt cele practicate de firma de curierat rapid, fără nici un adaos din partea noastră.
Toate produsele aflate in stocul nostru vor fi expediate in maxim 1 zi lucrătoare de la data comenzii. Pentru produsele aflate in stoc la furnizor termenul standard de livrare, 1-5 zile se va prelungi cu termenul de livrare comunicat de furnizor. Pentru a evita orice întârziere nedorită sau neclaritate vă recomandam să verificaţi inainte să plasaţi comanda disponibilitatea pe stoc a produselor dorite.
Firma noastră depune toate eforturile pentru furniza informaţii cât mai corecte şi comlete pe site, dar cu toate acestea este posibil ca anumite detalii să nu mai corespundă realităţii la momentul în care se procesează comanda si de aceea este indicat să se verifice in prealabil detaliile legate de stoc şi livrare.
Firma noastră nu îşi asumă răspunderea pentru produsele deteriorate în timpul transportului.
Vă recomandăm să refuzaţi recepţia coletelor deteriorate, să le poyaţi şi să solicitaţi intocmirea unui proces verbal, împreuna cu reprezentantul firmei de curierat, în care sa se menţioneze starea coletului în momentul livrării. Orice reclamaţie ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se va utiiza o firma de curierat impusă de către client, riscul pierderii-deteriorării coletului va fi preluat de client în momentul preluării coletului de către curier.
După preluarea coletului de către curier veţi primi pe email-SMS informaţiile necesare pentru urmărirea lui.
Denunţarea unilaterală/Returnarea produselor
Conform OUG 34/2014 produsele achiziţionate la distanţă, de pe site-ul nostru, se pot returna. Clientul are obligaţia să notifice în scris comerciantul că renunţă unilateral la cumpărare, fără penalităţi si fără invocarea unui motiv.
Termenul în care se poate face returnarea este de 14 zile de la data recepţiei produsului. Cheltuielile de transport pentru returnare sunt in sarcina clientului.
Rapid Parcel Delivery va returna contravaloarea produsului in cel mai scurt timp posibil, de la primirea produsului returnat. Acest termen de returnare a contravalorii produsului, nu va depaşi 14 zile de la data recepţionării produsului returnat. Modalitatea de returnare a contravalorii produsului va fi, în limita posibilităţilor, aceeaşi cu cea folosită de client pentru plată. Dacă plata s-a facut prin ramburs, rambursarea se va face prin transfer bancar.
Suma returnată nu include si cheltuielile de transport de la livrarea produsului către consumator, daca acestea au fost evidenţiate separat pe factură ( clientul nu a beneficiat de transport gratuit ).
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat ( cu toate accesoriile, documentele care l-au însoţit, documentaţiile şi etichetele intacte ). Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire excesivă şi/sau intervenţii neautorizate etc.
Lipsa sigiliilor aplicate de producător pe ambalajul produsului nu aduce o limitare a dreptului de renunţare la contract. Dacă au fost comandate maimulte produse identice se accepta la retur un singur produs fără sigiliile intacte, restul produselor se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Clientul este responsabil doar in ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, deferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii,caracteristicilor şi funcţionării lor. De exemplu clientul poate doar sa probeze un articol, nu să-l şi poarte ( articol de îmbrăcăminte ), aşa cum prevede directiva 2011-83-UE, punctul (47).
Nu pot fi returnate urmatoarele produse:
- licentele software
- consumabile
- produse realizate după specificaţiile clientului. De exemplu sistemele de calcul configurate la cererea clientului ( BTO/CTO)
- imprimante/multifuncţionale care au cartuşele desigilate
- serviciile prestate către client ( asamblare, testare, montare componente etc. )
- pachetele de software livrate fizic, ce sunt desigilate
Pentru a putea returna un produs se alege comanda care îl conţine, se bifează produsul-produsele şi se selectează RETUR DE MARFA. Se va genera o autorizare de returnare a mărfii (ARM) al cărui status va putea fi urmărit in modulul RETURNARILE MELE.
Clientul poate accesa aceste facilităţi doar dacă a ales sa-şi creeze un cont pe site-ul nostru - www.e-rpd.ro .
Dacă clientul nu are un cont pe site-ul nostru ne poate contacta telefonic, pe fax sau email, la adresa: arm@e-rpd.ro .
Garanţii
Toate produsele comercializate în magazinul online www.e-rpd.ro beneficiază de condiţii de garanţie conform legislaţiei în vigoare şi condiţiilor comerciale ale producătorilor şi distribuitorilor. Toate produsele sunt noi, în ambalaj original. Garanţia este asigurată după caz de RAPID PARCEL DELIVERY SRL sau de service-urile autorizate ale producătorilor sau distribuitorilor. Predarea produselor se poate face la sediul RAPID PARCEL DELIVERY SRL, din Calea Victoriei nr. 83-84, bl. B, sc. 2, et.3, ap. 33, sector 1, BUCUREŞTI, sau direct la centrele service autorizae specificate în certificatul de garanţie.
Reciclare
Toate produsele prezentate pe site-ul www.e-rpd.ro se reciclează, nu se aruncă la gunoi. Pentru informaţii suplimentare vă rugăm sa ne contactaţi pe email - reciclare@e-rpd.ro.
Drepturile de proprietate intelectuală
Toate mărcile prezentate pe site-ul www.e-rpd.ro sunt prorietatea brandurilor respective. Conţinutul site-ului nu poate fi reprodus, copiat fără acordul RAPID PARCEL DELIVERY SRL.
Forţă majoră
Forța majoră este de dată de către o situație ce nu poate fi controlată de ambele părți, ce face imposibilă îndeplinirea obligațiilor contractuale cum ar fi: stare de război, acțiuni politice, blocade, revoluții, greve, calamități ale naturii sau alte situații similare.
Niciuna dintre părți nu va fi responsabilă pentru întârzierea în respectarea obligațiilor contractului sau neîndeplinirea acestora, atât timp cât acestea sunt cauzate de către lucruri de forță majoră cum ar fi: dispute de muncă, război, embargou economic sau politic sau orice alt caz de forță majoră înregistrat în constituția României.
Forța majoră constatată potrivit legii apără de raspundere partea care o invocă, având obligația de a aduce la cunoștința celeilalte parți cazul de forță majoră în termen de 5 zile și de a prezenta în termen de 15 zile actele doveditoare, inclusiv certificatul emis de Camera de Comert prin care se constata forta majora.
Dispoziţii finale
Vănzătorul nu poate fi făcut responsabil pentru daune de orice fel pe care cumpărătorul sau oricare terţ le poate suferi ca rezultat al neîndeplinirii de către vânyător o oricăreia din obligaţiile sale ce-i revin conform comenzii şi pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor şi serviciilor după livrare, sau eventual generate de lipsa bunurilor comandate.
Termenii si condiţiile specificate aici pot fi modificate, fără notificare prealabilă. Excepţie fac cele din contracte deja încheiate şi nefinalizate, ce nu pot fi modificate decât prin acordul parţilor.
Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii se vor soluţiona pe cale amiabila, sau în cazul în care acest lucru nu este posibil, de către instanţele judecătoreşti române competente din Bucureşti.